SEARCH HOVERSPOT 
Mr.CuzICan
Male, 34 Years Old  
2995 Points
  Last Login: 06/24/2011

i wake up in the morning n i turn my swag on//stepping outside n all these ni99as get they mad on//they hate//yess//thats just what they do//in a world full of fakes//yes it is true//real recognize real n the fakes too//

PERSONAL INFO
From windsor, CA
Ethnicity Other
Marital Status Single
Sign Gemini
Education High school
 
 
Mr.CuzICan's Hover Buddies (84 total)

::..LiL MaMa..::
554 pts
Kristina
1425 pts
kimberly
215 pts
arLhene
418 pts

ABOUT ME
STAY MIX AND DIE HALFBREED BABY
IM 5'7 I HAVE LIGHT BROWN HAIR N GREEN EYES.
I PLAY ALL SPORTS. MAKE MONEY N DO WUT I DO

im wondering is it 2 much 2 ask u if i can get 2 kno u.
i kno ur beautiful but i wanna get to kno ur personality
because thats wat matters 2 me...but i think a potential
like urself deserve a gud man n ur life n im confident
that i can b if u get 2 kno me
INTERESTS
Music





Movies ACTION
FUNNY
COMEDY
Sports yo me no care i play all sports still anything really
Hobbies yo is wha it is sports chillin party w.e's good just gotta live life love it do wut u do cont no 1 stop u make that money
General Imma buy a Benz cos thats what niggas do
Imma smoke weed cos thats what niggas do
Imma pack a gat cos thats what niggas do
Imma get drunk cos thats what niggas do
you understand Im not gonna change cos mutha fuckers got money

   COMMENTS
~M!$$ D3C3MB3R~
5946 pts


12/14/2009 11:27 AM

i know!!!! i am a lucky bitch!!!! :P
well hes coming here to laredo tx this friday!!!
were gonna blaze it up!..lol

~M!$$ D3C3MB3R~
5946 pts


12/10/2009 08:36 AM

thanks ! ^.^..yeah i cant wait!!! im gonna take pics and stuff..so ill post them up :)

~M!$$ D3C3MB3R~
5946 pts


12/09/2009 08:42 AM

nothing much either..been working like crazyyy..lol
im so excited im going to see lil wayne! :D

~M!$$ D3C3MB3R~
5946 pts


12/06/2009 12:07 PM

hey hun!
whats up :)

Brianna
1155 pts


08/25/2009 02:34 PM

WHATS POPPIN QT?JS ROLLIN THROUGH YA SPOT 2 DROP SOME NYC STYLE LUV.STAY SEXII!***~~3KISSES 2HUGS 1LUV~~***
Image Hosted by HoverSpot.com


jhoy
2352 pts


08/15/2009 06:43 PM

hello papi..
how u doin?
i miss u lots!!

keep in touch^_^

jhoy
2352 pts


08/09/2009 07:15 PM

Oohh dad..
u have already ur number 1?
hmmm .. miss u dad!

LiTTLE CC
11264 pts


07/02/2009 09:39 PM

nothing much just on here nothing to do with rainy weather

LiTTLE CC
11264 pts


07/02/2009 08:17 PM

yea i know but i guess its suppose to be nice here tomrrow i hope so im tired of my house lol

LiTTLE CC
11264 pts


07/02/2009 03:49 PM

ha yea it sucks cuz its been raining so much im sick of rain

LiTTLE CC
11264 pts


07/02/2009 02:59 PM

just chillen boredd

LiTTLE CC
11264 pts


07/02/2009 01:20 PM

heyy

*Ashley Sipes*
380 pts


10/27/2008 02:06 PM

Hey , omg i didnt even know i had u on here.. i recognized ur msn so ..lol whats up i havnt talked to you in a while.....
xx Rmzie xx

tyler
1906 pts


01/17/2008 02:18 AM

wit it do nigger


*Ghettoazzbtch*
1678 pts


01/17/2008 01:37 AM

hey why'd you quit talkin 2 me???




Report